Werkt uw berichtenverkeer met BRAVO nog goed? Check regelmatig de signalen.
De laatste tijd zien wij regelmatig dat het berichtenverkeer tussen gebruiker en BRAVO niet werkt. Dit kan diverse redenen hebben. Certificaatwissels en endpoint-aanpassingen zijn de meest voorkomende redenen.
Gebruikers van het Automatisch Berichtenverkeer raden wij aan om regelmatig in het BRAVO-portaal te kijken of er geen issues zijn op de ingerichte kanalen. Een bericht met de status ‘Signaal opnieuw verzenden’ kan erop duiden dat er problemen zijn met een bepaalde verbinding (kanaal). Dit kan er bv. toe leiden dat er binnen het betreffende kanaal een toenemend aantal berichten met de status ‘Signaal nieuw’ ontstaat. In dat geval verzoeken wij u om contact met uw software- of ICT-leverancier op te nemen om gezamenlijk het berichtenverkeer weer op gang te helpen. Daarnaast kunt u abonnementenbestanden mislopen doordat deze inmiddels zijn geschoond.
Meer laatste nieuws
-
Aankondiging 2FA in BRAVO
Bericht van het Kadaster Inloggen op BRAVO gebeurt sinds het in gebruik nemen van de applicatie in 2015 met een…
-
Hello-Goodbye-interview
Negen jaar lang was Heidi van der Vloet voorzitter van het SVB-BGT Bronhoudersoverleg. In die tijd ontwikkelden de circa 400…
-
Werkafspraken opdelen BGT-panden en geometrie boven- en onderbouw
Bericht van Geonovum Geonovum werkt in samenwerking met partijen uit de BGT-keten werkafspraken rondom het opdelen van panden in de…