ICT

Per 1 juli 2021 is het beheer van de BGT-ICT overgegaan naar het Kadaster. Op deze pagina vindt u alle informatie rondom de ICT werkzaamheden vanuit het Kadaster: mededelingen, naslagwerken en eventuele storingen.

Hebt u een vraag waarop u het antwoord niet kon vinden? Neem dan contact op met de klantenservice BGT van het Kadaster op telefoonnummer 088 - 183 46 00 of per email op bgt@kadaster.nl. De kadaster medewerkers zijn u op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur graag van dienst.

BRAVO

Via het BRAVO-portaal kunnen Bronhouders mutatieleveringen aanbieden ter registratie in de Landelijke Voorziening (LV-BGT). Dit kan door mutatiebestanden te uploaden in het webportaal of door middel van een automatische koppeling (berichtenverkeer).

TERUGMELDINGEN

Vanaf 15 februari is voor bronhouders van de BAG en BGT een nieuwe Terugmeldbeheerapplicatie en een Terugmelding bronhouder API beschikbaar. Deze vervangen de huidige applicatie en het Mutatiemeldsysteem (MMS) van het SVB-BGT.

De terugmeldingen zijn hier in te zien. U dient hiervoor wel geautoriseerd te zijn door uw MijnKadaster beheerder.

Meer informatie hierover op de Kadasterpagina over terugmeldingen beheren.

Het mutatiemeldsysteem (MMS) is per 15 februari uitgefaseerd.